donderdag 21 januari 2010

Bestelling..

Momenteel ben ik druk aan het wachten op een bestelling die ik gedaan heb. Heb via Marktplaats een heleboel leuke boekjes weten te bemachtigen om weer een heleboel inspiratie op te doen en andere technieken te leren.

Ben vooral erg benieuwd naar de boeken met borduur patronen die je bijvoorbeeld in kaarten kunt verwerken. Maar waar je eventueel ook leuke geurzakjes van kunt maken.
En tussen al die boekjes zit ook nog een mega pakket aan stempel afdrukjes wel 270 stuks!

Alsof dat nog niet genoeg staat er nog een bestelling van zo'n 150 afdrukjes uit. Dus ik heb voorlopig meer dan genoeg om het inkleuren onder de knie te krijgen ;)

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. hoi Marion en Maaike
    wat grappig mijn jongste dochter heet ook Maaike
    Mijn fam.aan mijn vaders kant komt uit Hengelo .
    Ze hadden een huis aan de oldenzaalse straat
    Mijn tante en oom woonde in tuindorp vlak bij de vijver waar vroeger een zwembad in was.ook woonde er een in Rossum .Was er vroeger heel wat vakantie`s en weekenden.Leuk dat je op mijn blog was en dat je me gaat volgen .
    succes met je blog ,groetjes Paual

    BeantwoordenVerwijderen